Întreținere tehnică
SUPORT TEHNICĂ
Când achiziționați produsele SmartOne, obțineți nu doar echipamente avansate, ci și suport tehnic permanent.
Suntem de acord, întreținerea este necesară pentru orice tehnică. Și terminalul mobil de casă nu face excepție! O inspecție periodică va prelungi durata de viață a dispozitivului dumneavoastră. De asemenea, veți putea observa și remedia orice defecțiuni la timp.
Costurile și termenele sunt specificate în centrele de service
Întreținerea tehnică include verificarea:
- Funcționării blocurilor casei prin teste interne
- Preciziei timpului real, cu ajustarea fusurilor orare
- Tuturor mesajelor despre posibilele defecțiuni ale terminalului mobil de casă
- Și analiza protocoalelor de schimb de informații
- Precum și curățarea mecanismului imprimantei de praf
Societatea cu Răspundere Limitată „Alex S&E” este centrul principal de service din Republica Moldova. De asemenea, are dreptul să acorde acreditări altor organizații pentru a efectua lucrări cu terminalul de casă.
Este important să știți:
La efectuarea întreținerii planificate, cereți să se facă însemnări cu privire la lucrările efectuate în secțiunea corespunzătoare a pașaportului. În cazul lipsei acestor însemnări, puteți primi refuzul de garanție din partea producătorului.
Serviciile și repararea terminalului într-un centru neautorizat, precum și obținerea neîntârziată a serviciilor, pot limita obligațiile de garanție atât ale producătorului, cât și ale centrului de service.
Perioada recomandată pentru efectuarea întreținerii planificate este de 6 luni. Achiziționarea unui terminal înseamnă că utilizatorul este de acord cu condițiile de utilizare, întreținere și reparații de garanție. De asemenea, cu regulile acordării garanției, așa cum sunt prezentate în pașaportul dispozitivului.