Serviciu de administrare în cloud

SMARTONE ERP

Ce probleme poate rezolva SmartOne ERP?

Avantajele SmartOne ERP:

Все виды учета SmartOne ERP
Эффективное управление SmartOne ERP

Gestionarea eficientă

Funcționalitatea serviciului în cloud vă va permite să evaluați rezultatele curente, să gestionați eficient afacerea și să o dezvoltați. Cu ajutorul ERP, puteți controla stocurile, gestiona stocurile, regla prețurile și compara eficiența angajaților. SmartOne ERP accelerează orice proces, de la gestionarea personalului la controlul achizițiilor!

Любые масштабы предприятий SmartOne ERP

Orice scară

SmartOne ERP vă permite să adăugați oricâte puncte de vânzare doriți. În sistem este stabilită o conexiune sigură între toate subdiviziunile. Există posibilitatea de a vizualiza stocurile și intrările în timp real de la distanță.

Любые виды учета SmartOne ERP

Toate tipurile de contabilitate

SmartOne ERP oferă toate tipurile de contabilitate de bază: materială (de stoc), financiară, de resurse umane, precum și analiza de casă. Utilizați o singură bază de date pentru toate sarcinile! Serviciul generează rapoarte în fracțiuni de secundă.

Toate tipurile de contabilitate

SmartOne ERP oferă gestionarea continuă a afacerii dvs., chiar și în modul offline. Evaluați rezultatele, gestionați stocurile și monitorizați eficiența - toate în mod offline!

Pentru cine este potrivit?

Serviciu de administrare în cloud SmartOne ERP este potrivit pentru orice tip de afacere; aflați despre avantajele sale pentru domeniul dvs.

Edit
Преимущества SmartOne для розницы

Comerț cu amănuntul

Edit

Magazin online

Edit
Преимущества SmartOne для сферы услуг

Servicii

Edit
Преимущества SmartOne для логистики

Logistică

Planuri tarifare

Alegeți planul potrivit pentru afacerea dvs.

Standard

până la 5000 de bonuri pe lună
MDL 200
Luna
  • Gestionarea nomenclaturii
  • Liste de prețuri
  • Registrul schimburilor și a bonurilor fiscale
  • Analiza caselor de marcat
  • Conectare

Extins

până la 7000 de bonuri pe lună
MDL 230
Luna
  • Gestionarea nomenclaturii
  • Liste de prețuri
  • Registrul schimburilor și a bonurilor fiscale
  • Analiza caselor de marcat
  • Conectare

Maximal

până la 10000 de bonuri pe lună
MDL 300
Luna
  • Gestionarea nomenclaturii
  • Liste de prețuri
  • Registrul schimburilor și a bonurilor fiscale
  • Analiza caselor de marcat
  • Conectare

Cu ce să începe?

Обратный звонок SmartOne

Au rămas cu întrebări?

Lăsați o cerere, iar managerul nostru vă va contacta.

 

Întrebări frecvente

Totul despre serviciul SmartOne ERP

Soluțiile ERP sunt potrivite pentru orice tip de organizații. Fără îndoială, în ultimii ani, principalul cumpărător din acest domeniu a devenit afacerea mică și mijlocie. Pentru astfel de companii, soluțiile de nișă care permit automatizarea anumitor procese (cum ar fi producția, întreținerea și repararea echipamentelor, vânzările și gestionarea documentelor etc.) sunt mai potrivite.

Puteți procesa:

În primul rând, comenzile de aprovizionare cu marfă; În al doilea rând, comenzile de transfer al mărfurilor; Și în al treilea rând, comenzile de expediere a mărfurilor.

Ambele produse IT se ocupă de automatizarea proceselor de afaceri, cu toate acestea, CRM funcționează la nivelul relațiilor dintre companie și clienți. ERP, la rândul său, este eficientă la nivelul organizației interne a întregii companii.

Riscul apare atunci când organizațiile abordează proiectul lor ERP doar din punct de vedere tehnic, și nu din perspectiva afacerii, fără a efectua o lucrare prealabilă de gestionare a schimbărilor, cum ar fi definirea unei noi strategii de afaceri și pregătirea personalului.