Serviciu de administrare în cloud

MERCHANT PORTAL

Ce probleme poate rezolva SmartOne Merchant Portal?

Avantajele SmartOne Merchant Portal

Все виды учета SmartOne ERP
Эффективное управление SmartOne ERP

Gestionarea eficientă

Funcționalitățile serviciului cloud vă vor ajuta să evaluați rezultatele curente, să gestionați eficient afacerea și să o dezvoltați. Cu Merchant Portal, veți putea controla stocurile de produse, gestiona inventarele, regla formarea prețurilor și compara eficiența angajaților. Merchant Portal accelerează orice proces, de la gestionarea personalului până la controlul achizițiilor!

Любые масштабы предприятий SmartOne ERP

Casă de marcat direct în browser

SmartOne Merchant Portal include o casă de marcat completă online, accesibilă direct de pe computer. Vânzătorii pot lucra în interfața web, ca și cum ar folosi un terminal POS obișnuit — fără instalarea de programe și fără echipamente suplimentare.

Любые виды учета SmartOne ERP

Toate tipurile de contabilitate

SmartOne Merchant Portal asigură toate tipurile principale de contabilitate: materială (de depozit), financiară, de personal, precum și analiza casieriei. Folosiți o bază de date unică pentru toate sarcinile! Serviciul generează rapoarte în câteva secunde.

Întotdeauna online — acces la afacere 24/7

SmartOne Merchant Portal este o soluție cloud care funcționează în orice moment și din orice locație. Toate datele — chitanțe, schimburi, operațiuni, angajați și dispozitive — sunt disponibile în timp real prin intermediul unui cont personal securizat.

Pentru cine este potrivit?

Serviciu de administrare în cloud SmartOne Merchant Portal este potrivit pentru orice tip de afacere; aflați despre avantajele sale pentru domeniul dvs.

Edit
Преимущества SmartOne для розницы

Comerț cu amănuntul

Edit

Magazin online

Edit
Преимущества SmartOne для сферы услуг

Servicii

Edit
Преимущества SmartOne для логистики

Logistică

Planuri tarifare

Alegeți planul potrivit pentru afacerea dvs.

Merchant Portal

MDL 250
Luna
  • Casă de marcat online
  • Liste de prețuri
  • Registrul schimburilor și a bonurilor fiscale
  • Analiza caselor de marcat
  • Conectare

Cu ce să începe?

Обратный звонок SmartOne

Au rămas cu întrebări?

Lăsați o cerere, iar managerul nostru vă va contacta.

 

Întrebări frecvente

Totul despre serviciul SmartOne ERP

Solutiile Merchant Portal sunt potrivite pentru orice tip de organizație. Fără îndoială, în ultimii ani, principalii clienți din acest domeniu au devenit micile și mijlociile afaceri. Pentru acest tip de companii sunt mai potrivite soluțiile de nișă, care permit automatizarea anumitor procese (de exemplu, producția, întreținerea și repararea echipamentului, vânzările, precum și gestionarea documentelor etc.).

Puteți procesa:

În primul rând, comenzile de aprovizionare cu produse;
În al doilea rând, comenzile de transfer al produselor;
Și în al treilea rând, comenzile de expediere a produselor.

Ambele produse IT se ocupă cu automatizarea proceselor de afaceri, însă CRM funcționează la nivelul relațiilor dintre companie și clienți. Merchant Portal, pe de altă parte, este eficientă la nivelul organizării interne a întregii companii.

Riscul apare atunci când organizațiile abordează proiectul lor Merchant Portal doar din punct de vedere tehnic, fără o viziune de afaceri, fără o pregătire prealabilă pentru managementul schimbărilor, cum ar fi crearea unei noi strategii de afaceri și pregătirea personalului.