Serviciu de administrare în cloud
SMARTONE ERP
- Gestionarea facilă a nomenclatorului, adăugarea mărfurilor
- Control complet asupra registrului de schimburi și bonuri fiscale
- Analiză de casă pentru orice perioadă
- Programe de loialitate, reduceri și bonusuri pentru clienți
- Control la distanță pentru toate filialele
Ce probleme poate rezolva SmartOne ERP?
- Gestionarea produselor în toate punctele de vânzare și depozite;
- Controlul veniturilor și cheltuielilor pentru fiecare punct de vânzare și birou administrativ;
- Identificarea produselor de top, controlul stocurilor de mărfuri;
- Prevenirea furturilor și pierderilor;
- Lucrul cu reduceri, bonusuri, bază de date a clienților loiali;
- Evitarea erorilor în vânzarea produselor la prețuri greșite;
- Identificarea angajaților ineficienți în rețea;
- Analiza dinamicii vânzărilor și achizițiilor pentru orice perioadă;
- Capacitatea de a prognoza și forma indicatorii de afaceri necesari pentru creșterea afacerii;
- Schimbul simultan, multithreading de date între puncte și birou;
- Acces la Cabinetul Personal de pe orice dispozitiv conectat la internet.
Avantajele SmartOne ERP:
Gestionarea eficientă
Funcționalitatea serviciului în cloud vă va permite să evaluați rezultatele curente, să gestionați eficient afacerea și să o dezvoltați. Cu ajutorul ERP, puteți controla stocurile, gestiona stocurile, regla prețurile și compara eficiența angajaților. SmartOne ERP accelerează orice proces, de la gestionarea personalului la controlul achizițiilor!
Orice scară
SmartOne ERP vă permite să adăugați oricâte puncte de vânzare doriți. În sistem este stabilită o conexiune sigură între toate subdiviziunile. Există posibilitatea de a vizualiza stocurile și intrările în timp real de la distanță.
Toate tipurile de contabilitate
SmartOne ERP oferă toate tipurile de contabilitate de bază: materială (de stoc), financiară, de resurse umane, precum și analiza de casă. Utilizați o singură bază de date pentru toate sarcinile! Serviciul generează rapoarte în fracțiuni de secundă.
Toate tipurile de contabilitate
SmartOne ERP oferă gestionarea continuă a afacerii dvs., chiar și în modul offline. Evaluați rezultatele, gestionați stocurile și monitorizați eficiența - toate în mod offline!
Pentru cine este potrivit?
Serviciu de administrare în cloud SmartOne ERP este potrivit pentru orice tip de afacere; aflați despre avantajele sale pentru domeniul dvs.
Comerț cu amănuntul
- Crearea și gestionarea nomenclatorului
- Liste de prețuri și ajustare automată a prețurilor
- Programe de loialitate și reduceri pentru clienții dvs.
- Controlul operațiunilor la casă
- Export de date către alte sisteme de contabilitate
- Monitorizare la distanță a punctelor de vânzare
- Generarea de rapoarte
Magazin online
- Crearea și gestionarea nomenclatorului
- Securizarea datelor clienților prin criptare
- Lucrul cu lista de prețuri, actualizarea prețurilor
- Bonusuri, programe de loialitate, acordare de reduceri
- Export de date către alte sisteme de contabilitate
- Acceptarea oricărui tip de plată de la clienți
- Generarea de rapoarte pe diferite indicatori
Servicii
- Lucrul cu lista de prețuri și ajustarea prețurilor
- Acordarea de reduceri clienților fideli
- Crearea și gestionarea nomenclatorului
- Integrare cu orice sistem de contabilitate
- Operare în condiții de umiditate și praf
- Monitorizare la distanță a punctelor de vânzare
- Trimiterea de rapoarte către serviciul fiscal
- Control la distanță al angajaților
Logistică
- Modul multi-utilizator cu acces individual
- Chitanțe pe hârtie și electronice pentru clienți
- Lucrul cu programe de loialitate și bonusuri
- Calcul și retragere instantanee de numerar
- Funcție de bacșișuri în terminalul de plată
- Exportul datelor în alte sisteme de contabilitate
- Generarea de rapoarte pentru orice perioadă
Planuri tarifare
Alegeți planul potrivit pentru afacerea dvs.
Standard
până la 5000 de bonuri pe lună-
Gestionarea nomenclaturii
-
Liste de prețuri
-
Registrul schimburilor și a bonurilor fiscale
-
Analiza caselor de marcat
-
Conectare
Extins
până la 7000 de bonuri pe lună-
Gestionarea nomenclaturii
-
Liste de prețuri
-
Registrul schimburilor și a bonurilor fiscale
-
Analiza caselor de marcat
-
Conectare
Maximal
până la 10000 de bonuri pe lună-
Gestionarea nomenclaturii
-
Liste de prețuri
-
Registrul schimburilor și a bonurilor fiscale
-
Analiza caselor de marcat
-
Conectare
Cu ce să începe?
Activarea casei de marcat mobile
În panoul dvs. personal, alegeți un tarif care să corespundă obiectivelor și nevoilor dvs. Utilizați modulele suplimentare gratuite pentru a vă îmbunătăți eficiența afacerii!
Au rămas cu întrebări?
Lăsați o cerere, iar managerul nostru vă va contacta.
Întrebări frecvente
Totul despre serviciul SmartOne ERP
Soluțiile ERP sunt potrivite pentru orice tip de organizații. Fără îndoială, în ultimii ani, principalul cumpărător din acest domeniu a devenit afacerea mică și mijlocie. Pentru astfel de companii, soluțiile de nișă care permit automatizarea anumitor procese (cum ar fi producția, întreținerea și repararea echipamentelor, vânzările și gestionarea documentelor etc.) sunt mai potrivite.
Puteți procesa:
În primul rând, comenzile de aprovizionare cu marfă; În al doilea rând, comenzile de transfer al mărfurilor; Și în al treilea rând, comenzile de expediere a mărfurilor.
Ambele produse IT se ocupă de automatizarea proceselor de afaceri, cu toate acestea, CRM funcționează la nivelul relațiilor dintre companie și clienți. ERP, la rândul său, este eficientă la nivelul organizației interne a întregii companii.
Riscul apare atunci când organizațiile abordează proiectul lor ERP doar din punct de vedere tehnic, și nu din perspectiva afacerii, fără a efectua o lucrare prealabilă de gestionare a schimbărilor, cum ar fi definirea unei noi strategii de afaceri și pregătirea personalului.