Serviciu de administrare în cloud
MERCHANT PORTAL
- Vindeți cu PC cu fiscalizare completă
- Gestionare simplă a produselor
- Monitorizarea chitanțelor, schimburilor și casierilor în timp real
- Analiza casieriei și rapoarte pentru orice perioadă
- Programe de loialitate, reduceri și bonusuri pentru clienți
- Acces online la punctul de vânzare din orice colț al lumii

Ce probleme poate rezolva SmartOne Merchant Portal?
- Înregistrarea tuturor vânzărilor și chitanțelor pe punctele de vânzare în timp real
- Controlul schimburilor și casierilor: deschidere, închidere, rapoarte pentru fiecare angajat
- Analiza vânzărilor — identificarea celor mai vândute produse, retururi, dinamica veniturilor
- Acces online la date de pe orice dispozitiv, 24/7
- Gestionarea de la distanță a caselor de marcat și a dispozitivelor — statusuri, numere de serie, conexiune
- Lucrul cu reduceri și bonusuri pentru clienții fideli
- Interfața de casă de marcat în browser — posibilitatea de a vinde de pe PC ca și cum ar fi o casă de marcat complet funcțională
- Reducerea erorilor și riscurilor la vânzare — verificarea automată a prețurilor și articolelor
- Căutare rapidă a chitanțelor și rapoartelor după filtre: casier, dată, dispozitiv etc.
- Transparența activității rețelei — se poate vedea cine, când și ce a înregistrat
- Conectare fără configurări complicate — totul este deja integrat cu terminalele SmartOne
Avantajele SmartOne Merchant Portal


Gestionarea eficientă
Funcționalitățile serviciului cloud vă vor ajuta să evaluați rezultatele curente, să gestionați eficient afacerea și să o dezvoltați. Cu Merchant Portal, veți putea controla stocurile de produse, gestiona inventarele, regla formarea prețurilor și compara eficiența angajaților. Merchant Portal accelerează orice proces, de la gestionarea personalului până la controlul achizițiilor!

Casă de marcat direct în browser
SmartOne Merchant Portal include o casă de marcat completă online, accesibilă direct de pe computer. Vânzătorii pot lucra în interfața web, ca și cum ar folosi un terminal POS obișnuit — fără instalarea de programe și fără echipamente suplimentare.

Toate tipurile de contabilitate
SmartOne Merchant Portal asigură toate tipurile principale de contabilitate: materială (de depozit), financiară, de personal, precum și analiza casieriei. Folosiți o bază de date unică pentru toate sarcinile! Serviciul generează rapoarte în câteva secunde.

Întotdeauna online — acces la afacere 24/7
SmartOne Merchant Portal este o soluție cloud care funcționează în orice moment și din orice locație. Toate datele — chitanțe, schimburi, operațiuni, angajați și dispozitive — sunt disponibile în timp real prin intermediul unui cont personal securizat.
Pentru cine este potrivit?
Serviciu de administrare în cloud SmartOne Merchant Portal este potrivit pentru orice tip de afacere; aflați despre avantajele sale pentru domeniul dvs.

Comerț cu amănuntul
- Crearea și gestionarea nomenclatorului
- Liste de prețuri și ajustare automată a prețurilor
- Programe de loialitate și reduceri pentru clienții dvs.
- Controlul operațiunilor la casă
- Export de date către alte sisteme de contabilitate
- Monitorizare la distanță a punctelor de vânzare
- Generarea de rapoarte

Magazin online
- Crearea și gestionarea nomenclatorului
- Securizarea datelor clienților prin criptare
- Lucrul cu lista de prețuri, actualizarea prețurilor
- Bonusuri, programe de loialitate, acordare de reduceri
- Export de date către alte sisteme de contabilitate
- Acceptarea oricărui tip de plată de la clienți
- Generarea de rapoarte pe diferite indicatori

Servicii
- Lucrul cu lista de prețuri și ajustarea prețurilor
- Acordarea de reduceri clienților fideli
- Crearea și gestionarea nomenclatorului
- Integrare cu orice sistem de contabilitate
- Operare în condiții de umiditate și praf
- Monitorizare la distanță a punctelor de vânzare
- Trimiterea de rapoarte către serviciul fiscal
- Control la distanță al angajaților

Logistică
- Modul multi-utilizator cu acces individual
- Chitanțe pe hârtie și electronice pentru clienți
- Lucrul cu programe de loialitate și bonusuri
- Calcul și retragere instantanee de numerar
- Funcție de bacșișuri în terminalul de plată
- Exportul datelor în alte sisteme de contabilitate
- Generarea de rapoarte pentru orice perioadă
Planuri tarifare
Alegeți planul potrivit pentru afacerea dvs.
Merchant Portal
-
Casă de marcat online
-
Liste de prețuri
-
Registrul schimburilor și a bonurilor fiscale
-
Analiza caselor de marcat
-
Conectare
Cu ce să începe?

Activarea casei de marcat mobile
În contul personal, selectați planul tarifar în funcție de obiectivele și nevoile dumneavoastră. Utilizați modulele suplimentare gratuite pentru a crește eficiența afacerii dumneavoastră!

Au rămas cu întrebări?
Lăsați o cerere, iar managerul nostru vă va contacta.
Întrebări frecvente
Totul despre serviciul SmartOne ERP
Solutiile Merchant Portal sunt potrivite pentru orice tip de organizație. Fără îndoială, în ultimii ani, principalii clienți din acest domeniu au devenit micile și mijlociile afaceri. Pentru acest tip de companii sunt mai potrivite soluțiile de nișă, care permit automatizarea anumitor procese (de exemplu, producția, întreținerea și repararea echipamentului, vânzările, precum și gestionarea documentelor etc.).
Puteți procesa:
În primul rând, comenzile de aprovizionare cu produse;
În al doilea rând, comenzile de transfer al produselor;
Și în al treilea rând, comenzile de expediere a produselor.
Ambele produse IT se ocupă cu automatizarea proceselor de afaceri, însă CRM funcționează la nivelul relațiilor dintre companie și clienți. Merchant Portal, pe de altă parte, este eficientă la nivelul organizării interne a întregii companii.
Riscul apare atunci când organizațiile abordează proiectul lor Merchant Portal doar din punct de vedere tehnic, fără o viziune de afaceri, fără o pregătire prealabilă pentru managementul schimbărilor, cum ar fi crearea unei noi strategii de afaceri și pregătirea personalului.